German Web Award Nominee Awwwards Nominees

21 ključni saveti za internet marketing i SEO optimizaciju internet prodavnica

Autor tekst: ,

Podelite na društvenim mrežama: Podelite na Facebook Podelite na Twitter Podelite na Google Plus Podelite na Pinterest

Da li ste vlasnik online shop-a (interenet prodavnice) i želite da povećate prodaju? Želite li da znate kako da poboljšate pretragu vaših proizvoda na Googl-u?

Jedan od najvećih problema sa kojim se susreću online prodavnice je ponavljanje istog sadržaja, kao što je korišćenje istog teksta za opis proizvoda kao kod vašeg dobavljača. Google ne voli duplirane sadržaje pa je gotovo sigurno da se vaše stranice proizvoda neće dobro rangirati u pretrazi, zato nađite vremena i napišite sami jedinstveni opis za svaki proizvod.

21 ključni savet za SEO optimizaciju online shop-a (internet prodavnice):

1. Izbegavajte duplirane sadržaje

Napišite jedinstvene sadržaje za opis vaših proizvoda – NE koristite sadržaje vaših dobavljača.

2. Uklonite siromašne sadržaje

Loš kvalitet stranice se slabo vrednuje i kod samih korisnika, na primer ako sadržaj ima samo nekoliko linija teksta.

3. Prečice ka društvenim mrežama

Ubacite linkove koje povezuju svaku vašu stranicu proizvoda sa društvenim mrežama.

4. Ubacite što više različitih opcija i media

Ubacite što više media kao što su slike, video snimci i slični sadržaji, to može da poboljša vidljivost vašeg sajta na webu.

5. Pametna navigacija

Pobrinite se da imate navigaciju na svim vašim stranicama, a ne samo na jednoj.

6. Sredite url

Budite sigurni da se vaše stranice ne ponavljaju tako sto imaju višestruke url, na primer (websajt.rs/strana i websajt.rs/strana.html).

7. Atraktivan dizajn

Potrebno je da vaš sajt ima atraktivan dizajn jer to privlači mnoge korisnike i stičete njihovo poverenje, pomoću linkova koji vaši korisnici dele po webu oni postaju vaši prodavci.

8. Izbegavajte preterano korišćenje ključnih reči

Nemojte pokušavati po svaku cenu da stavljate ključne reči pretrage baš u svaki naslov ili opis vaših proizvoda, to će imati negativan efekat. Koristite uobičajene smislene reči za tu određenu stanicu.

9. Neindeksirajte stranice koje imaju nisku vrednost

Koristite meta tag NOINDEX za navigacione stranice koje nemaju vrednost. Ako imate stranice samo sa linkovima koji vode do vaših proizvoda, dozvolite da ih pretraživač samo prati (FOLLOW) ali ne i da ih indeksira u suprotnom će vrednost vašeg sajta biti smanjena.

10. Konsultacije

Knsultijte se sa stručnim licem za SEO optimizaciju sajta pre nego što počnete sa izradom sajta to će vam uštedeti i vreme i novac.

11. Sredite vaš kod

Pre svega uverite se da je vaš kod ispravan, da nema pisanih grešaka, pokvarenih linkova, linkova koji vode do već obrisanih slika, greške validnosti itd.

12. Obavite proveru tačnosti vašeg web sajta

Koristite alat za proveu regularnosti vašeg sajta i potencijalnih online problema.

13. Kvalitetni linkovi

Napravite sadržaj koji će privući relativne, visokog kvaliteta linkove.

14. PPC

Koristite PPC uz SEO optimizaciju. Ne možete se u svemu rangirati kao broj jedan, ali strategija koja uključuje korišćenje  PPC i SEO optimizacije će vam dati maksimalne rezultate.

15. Izbegavajte samozadovoljstvo

Nemojte podceniti koliko vremena i novca morate da uložite u online prodavnicu. Ako želite da odradite odličan posao – sadržaj, linkovi, blogovi, socijalne mreže, dizajn, revizija, programiranje itd., sve zahteva vreme a vreme je novac... Uz dobru strategiju možete da napravite odličan posao i da ostvarite odličnu prodaju, sve je izvodljivo, ključ je strategija.

16. Umerite sadržaj koji je dostupan korisnicima

Uverite se da vaši korisnici imaju dobar pregled proizvoda koje nudite i da vode ka sadržaju o proizvodu – odličan besplatan sadržaj (samo se postarajte da bude umeren).

17. Provera konkurenata

Na kraju istražite malo svoje konkurente da vidite jeste li ispratili sve.

18. Dodajte novi sadržaj

Dodavanjem svežeg sadržaja bar jednom mesečno može mnogo da poboljša rangiranje vaše web stranice.

19. Dugačke ključne reči

Uverite se da su vaše ključne reči dobro adaptirane u stranice sa proizvodima.

20. Raznovrsnost

Napravite vaše zaglavlja i naslova što raznovrsnijih i drugačijih.

21. Kontrola kvaliteta

Poslednje ali ne i manje važno uvek razmišljate da održavate i unapredite kvalitet sajta na svakom koraku.




Podelite na društvenim mrežama: Podelite na Facebook Podelite na Twitter Podelite na Google Plus Podelite na Pinterest