O projektu
Temeljnim planiranjem i kreiranjem strategije projekta, koja je bila usaglašena se vizijom našeg klijenta Trinity PPE -kompanije koja se bavi prodajom zaštitne opreme (odela, maske, rukavice, oprema za zaštitu lica i glave, toplomera, sredstava za dezinfekciju i dr...) ostvarili smo rezultat u vidu jedinstvenog sajta visoke funkcionalnosti na čak 9 jezika.
Uradili smo dizajniranje logotipa, kao celokupan vizuelni identitet našeg klijenta po čemu će biti prepoznatljiv svojim korisnicima, pa ovaj sajt unikatnog web dizajna ima svoj pečat. Implementirana je kontakt forma čijim popunjavanjem se korisnici mogu svakog trenutka obratiti našem klijentu radi lakše komunikacije, kao i Google mapa kao vodič do lokacije poslovanja ove kompanije. Prisutna je kompletna kategorizacija proizvoda kao svojevrsna navigacije kroz sajt, kao i njihov kataloški prikaz jer, bez obzira na opis, vizuelni momenat ima veliku moć.
Kreirali smo CMS sistem za samostalno i dinamičko upravljanje sadržajima sajta uz pomoć koje se može, bez poznavanja programiranja, menjati i ažurirati sadržaj (slike, tekstovi i dr...) od strane vlasnika. Urađena je napredna SEO optimizacija, kao proces koji objedinjuje sve aktivnosti koje za cilj imaju da pozicioniraju ovaj web sajt na što višu poziciju u organskim rezultatima pretrage na pretraživačima, jer zadovoljava potrebe korisnika za njihove relevantne upite.
Sa Responsive web dizajnom omogućili smo prilagodljivost web sajta i njegovih sadržaja na sve uređaje sa kojih mu se pristupa (desktop / tablet / mobilni uređaji), jer pruža lakoću prilikom čitanja i navigacije, pa prikazi ostaju bez smanjenih karakteristika, jasni i pregledni.