German Web Award Nominee Awwwards Nominees

Zašto je kvalitetan sadržaj bitan za izradu sajta?

Autor tekst: ,

Podelite na društvenim mrežama: Podelite na Facebook Podelite na Twitter Podelite na Google Plus Podelite na Pinterest

Relevantno napisani i jedinstveni textovi je ono što Google najviše ceni i koji će privući pažnju i zadržati Vaše potencijalne klijente na web sajtu.

Korisni savetu o važnosti pisanja kvalitetnog sadržaja

Sa ažuriranjem algoritama Google pretraživača, kvalitet sadržaja web sajta, konačno je u centru pažnje. Vizuelne stvari su esencijalne za privlačenje novih korisnika, ali kada pričamo o sadržaju, mislimo na napisane reči. Vlasnici određenog posla moraju da preuzmu autorska prava za tekst na web sajtu, agencije Vam mogu isporučiti počente tekstove ili Vam pomoći oko stavaranja kvalitetnih tekstva da bi bili korak ispred konkurencije.

Evo par saveta o stvaranju kvalitetnog teksta i zašto je to bitno:

 

Kvalitet i kvantitet

Svi znamo da Google ceni duže, informativnije tekstove i da se redovno ažurira web sajt. Nema sumnje da je ovo veliki zadatak za mala preduzeća koja nemaju vremna da pišu nove sadržaje non stop. Pisanje kvalitetnog teksta zahteva vreme i trud ali ima brojnih tehnika koje možemo da podelimo sa Vama koje podržavaju kreativnost u pisanju sadržaja:

- Znajte kraj teksta pre nego što počnete sa pisanjem
- Napravite sadržaj ideja i kalendar unosa
- Smanjite vreme unosa koristeći šablonske sadržaje (npr: "7 načina da..." ili listu sa stavkama)
- Nađite nekoliko pouzdanih izvora informacija gde možete uzeti statistiku da generišete ideje i dodate kredibilitet

Ispričajte priču

Autorska prava - logoLjudi su konstantno bombardovani sa bezbroj sadržaja od strane marketinških agencija svaki dan. Onda, kako da se Vaše poruke korisnicima izdignu iznad raznog trabunjanja i privući pažnju Vaših potencijalnih potrošača?

U suštini, trik je u tome da ih ne ubeđujete da samo kliknu na Vaš web sajt, već da ostanu na Vašem sajtu i zapamte Vas po kvalitetnom tekstu. Tu dolazimo do pričanja priče, koje može zvučati malo staromodno ali je i dalje jedan od najboljih načina da se dobije emotivna reakcija i poveća poverenje. Ne treba da imate znanje novinara, Već trebate da razumete grupu ljudi koju ciljate i kako treba da se osećaju kada posete Vaš web sajt. Dakle, treba da razumete i shvatite kako da izazovete ta osećanja i vežete posetioce za kompaniju.

Šale nisu potrebne

Svi volimo vickaste tekstove i to je odlično ako možete da ujedinite, ali to ne znači da konkretni sadržaji nisu vredniji. Jasan, bez bezmislenosti naslov koji objašnjava tačno o čemu se radi na strani je mnogo bolji nego šala ili pošalica koja ne znači toliko puno korisnicima. Zapamtite: celokupna svrha izrade sajta je da obezbedi jasne informacije koje korisnici mogu prepoznati kao korisne, a ne da isporuče tekst koji izgleda kao nastup stand-up komičara.

Držite se par rečenica koje su srž vašeg poslovanja

Kada uradite pravilno istraživanje, tu je skoro beskonačan broj ideja, sadržaja i članaka za Vaš web sajt. Takođe, granati se u previše smerova dovodi do rizika da se "skrene sa teme" i gubljenja potencijalnih konverzacija. Dobri tekstovi ne trebaju biti koncentrisani na uticaj ponošanja korisnika?

Sav Vaš sadržaj treba da se sadrži od dve ili tri glavne poruke ili ideje tako da Vas korisnici mogu lako prepoznati. Ovo može dovesti do povećanja vrednosti kompanije i njihovog strateškog cilja. Veoma je važno da Vam klijenti veruju kada dođe do formiranja cena, da klijenti znaju tačno koliko i šta dobijaju za određeni novac.




Podelite na društvenim mrežama: Podelite na Facebook Podelite na Twitter Podelite na Google Plus Podelite na Pinterest