Šta treba da znate o facebook reklamiranju?


Želite da koristite Facebook reklamiranje da povećate posao i privučete veći broj ljudi za Vaš biznis? Evo liste o tome šta treba da znatie pre nego što počnete.

Kako funkcioniše Facebook reklamiranje, kaje su sve strategije dostupne kao i da li je uopšte Facebook reklamiranje pravi izbor za Vaš biznis

Facebook reklamiranje može biti teško za shvatanje. Prvo, platforma za Facebook reklamiranje koju koristi se uvek širi, sa novim dodacima i mogućnostima. Drugo, Vaše potrebe u poslovanju će se promeniti. Spojite ta dva faktora zajedno, i igrajte igru na digitalnom igralištu.

Ali možete efikasno povećati Vaš posao, počnite sa par dobrih “kako da” pitanjima i odgovorima za njih. Posle toga imaćete bolje razumevanje gde je najpametnije potrošiti Vaš novac na platformi za Facebook reklamiranje i zašto je to bitno. Imaćete manje briga a više rezultata i nadamo se više zabave.

Prvo i osnovno

Ako Vam internet marketing i Facebook reklamiranje nije donosio uspeh u prošlosti, da li ponovo treba da razmotrite strategiju kako da povećate svoj posao putem Facebook reklamiranja? Iskreno možda i ne bi trebali. Možda ste se upecali na ono da "svaki posao treba imati svoju Facebook stranu" mit.

Istina je da ne treba svaki brend da ima svoju Facebook stranu. Ako malo pregledate i vidite prisustvo vaših konkurenata, pogotovo onih sa veoma uspešnim prisustvom na Facebook - u, možda ste u pravu i možda ovo nije najbolje mesto da potrošite Vaš novac i energiju.

Ako svi u Vašem poslu imaju Facebook  stranu a Vi jedini nemate, onda je možda dobro vreme da ponovo razmislite o toj opciji. Možda u prošlosti samo niste dobro razumeli opcije koju su Vam bile dostupne, kako da bolje usmerite Vaš internet marketing i facebook reklamiranje i to kako da izvedete pametno istraživanje, da Vaš trud bude isplativ.

Tako da hajde da počnemo sa stvarima koje možete sa internet marketingom i facebook reklamiranjem. Možete napraviti kampanje da povećate broj lajkova na Vašoj strani (fanove). Možete napraviti kampanju da promovišete odredjeni članak (promocija članaka) na Vašoj strani. Možete napraviti kampanju da dovodite korisnike direktno na Vaš web sajt (to su uglavnom one reklame sa desne strane). Ukoliko imate aplikaciju, možete je promovisati i ponuditi korisnicima da je skinu, kao i promovisati neki događaj, sve to može podići svest potencijalnih potrošača o Vašem postojanju. Pogledajte kompletnu listu opštih ciljeva za Facebook reklamiranje.

Stavite reklamu ispred očiju korisnika

Facebook reklamiranjeSa Facebook reklamama konstantno pozivate nove fanove, i oni Vam mogu pomću da dobijete nove fanove, i takođe da lekše doprete do fanova koje Već imate. Evo par načina kako da počnete pravilno da se usmeravete i dobijete najbolje korisnike za Vaš posao:

Geografija. Ako poslujete samo u Srbiji, Beogradu ili bilo kom drugom područiju, izbegavajte mesta van granica Vašeg interesnog područija i ciljajte samo okolinu. Potrošićete manje i korisnici koje ste dobili će Vam mnogo Više značiti.
Interes. Ciljajte ljude sa specificnim interesovanjima, uključujuci interesovanje Vaše konkurencije.
Demografija. Želite da privučete mlade? Stare? Facebook reklamiranje ima i tu opciju. Možete izabrati pol, godine, područije i interesovanja.

Dakle, koliko trebate potrošiti na reklamiranje? Odlično pitanje, ali nema konkretnog odgovora. Evo šta Vam mi možemo reći: Najbolje da idete malo po malo, da istražujete i probate, neke kampanje su bolje od drugih, neke će bolje proći na geografskom nivo, neke će proći bolje na demografskom nivou, a neke će i propasti.

Naš najbolji savet je da pametno testirate budžet. Izaberite količnu koja Vam neće naškoditi dok ne naučite igru "Facebook reklamiranje". Neki saveti su da kompanija trosi najmanje 1 euro dnevno na Facebook reklamiranje. Takodje se preporučuje da ako ne možete to priuštiti to ne treba ni da pokrećete posao.

Da li se pitate zašto morate da platite da bi došli do ljudi koju su već fanovi Vaše strane? To je dobro pitanje ali odgovor je jednostavan: Zato što je besplatni Facebook model reklamiranja sada u prošlosti.

Organsko prikazivanje nije "mrtavo", ali Facebook - ov novi model prikazivanja sadržaja korisnicima sada je zasnovan na tome da Vi platite da bi ste došli do ljudi do kojih Vi najviše želite da dođete. Potrebno je ulagati na kvalitetne i relevantne članke koji će zainteresovati i privući ka Vama.

Potrebna pomoc

Nažalost Facebook reklamiranje, je uglavnom platform gde morate sve sami, ukoliko ne počnete da trošite hiljade i hiljade eura. Ipak, ne ostavlja Vas vezanih ruku, platforma je značajno poboljšana prošlih godina, tako da sada nudi vodič kroz izradu kampanje.

Ako želite da dobijete "mršavi" vodič posetite direktno Facebook reklamiranje sekciju. Takođe imate par značajnih stavri dostupnih na Facebook pomoćnik sa odgovorima na najčešća pitanja novih korisnika kada je u pitanju Facebook reklamiranje.

Ako već niste ušli u ove vode sa reklamiranjem, sada je pravo vreme da odradite svoj domaći zadatak, odredite svoj budzet i uskočite, mi Vam možemo pomoći u tome, kontaktirajte nas. Ipak, Vaša publika čeka.