German Web Award Nominee Awwwards Nominees

Da li treba da pišete blog za posao kojim se bavite?

Autor tekst: ,

Podelite na društvenim mrežama: Podelite na Facebook Podelite na Twitter Podelite na Google Plus Podelite na Pinterest

Kada i žašto blog može biti jako pametna poslovna odluka za Vaš web sajt i poslovanje i šta sve morate da znate pre nogo počnete da pišete.

Pojasnićemo Vam zašto i kada blog može biti pametna poslovna odluka.

"Da li mi je potreban blog za posao kojim se bavim?" To je pitanje se često postavlja, iako mnogo ljudi smatra da odgovor treba biti "da", odgovor koji mi dajemo je "zavisi".

Početi pisanje bloga na web sajtu definitvno može biti pametna odluka. Zapravo, može biti jedna od najboljih stvari za Vaše poslovanje. Ali samo zato što imate blog, ne znači da imate dobar blog. I u tome je problem. On treba da postoji da privuče klijenta ka Vašem web sajtu i poslu, a ne da ih odvuče od istih.

Da li blog pravo resenje za vas?

Glavni razlog da pokrenete blog je zato što želite da "pogurate posao" ka napred. Blog može biti odlično vozilo u saobraćaju internet pretrage, može da proširi tržiste i stvori Vam autoritet u Vašoj branši.

Blogovi su takođe dobri zbog dodavanja komplimentirajućeg sadržaja Vašem online poslu. Često, poslovni sajtovi ne dozvoljavaju tekstove koji nisu striktno u vezi posla kojim se bave. Blgoovi su dobri mostovi između ključnog sadržaja web sajta i sadržaja koji je manje vezan za Vaš posao ili kompaniju.

Blog je takođe dobar način da povećate autoritet - gradeći autoritet u branši Vašeg poslovanja može da Vam da prednost u odnosu na konkurenciju. Jedan od načina da nađete sadržaj koji će reprezentovati Vas autoritet je da postavite na blog sve "tekstove" koje ste imali u poslovanju: razgovore koje ste vodili sa klijentima, video klipove, tutorijale i tako dalje. Sve Vam to može pomoći da Vaš web sajt i poslovanje izgradi veći autoritet.

Kada ste shvatili da želitie da poboljšate Vaše poslovanje, Vaš sledeći korak je da se zapitate da li možete da se posvetite tome. Da bi poslovni blog bio uspešan, treba se posvetiti tome da napravite odličan sadržaj i takođe da obezbedite resurse - novac, radnu snagu i vreme. Sve je to potrebno za dobar blog. Ako ne možete da obezbedite sve to, onda niko nije na dobitku - ni korisnici niti Vaš posao. Onda je Vaš najbolji korak da potražite i razmotrite druge stvari koje će pomoći razvoju Vašeg web sajta i biznisa.

Pisanje kvalitetanog poslovnog Bloga

Ako ste odlučili da se posvetite pisanju i održavanju bloga, Vaš sledeći korak je da napravite blog na kojem ćete Vi imati sva autorska prava. Morate da uložite u svoj blog ako želite da uspe i sve u vezi sa Vašim blogom: sadržaj, web dizajn, postavljanje, raposred – će pokaziti koliko ste se posvetili.

Postoje strategije kako da napravite uspešan poslovni blog, ali sve se svodi na: Trebate da planirate i izvedete to kao da je to srž Vašeg poslovanja. Ne možete da smanjte resurse i da samo postavljate već objavljene tekstove, već morate pružiti korisnicima pristojan brend.

Ovo su dobre vesti za Vas ako se možete posvetiti ovim stvarima, blog može biti veoma moćno sredstvo za podizanje Vašeg poslovanja i da poveća prodaju, da traje generacijama i da stvori autoritet u Vašem okruženju.




Podelite na društvenim mrežama: Podelite na Facebook Podelite na Twitter Podelite na Google Plus Podelite na Pinterest