LOADING
German Web Award Nominee Awwwards Nominees

Da li mi treba web sajt za malo preduzeće? Da, treba. Evo 8 razloga zašto.


Daću vam primer - Žute stranice. U kasnim 1800-ima, telefon je bio nova tehnologija i promenio način poslovanja potrošača. Pošto je sve više i više domaćinstava počelo da koristi telefonski imenik za pronalaženje lokalnih proizvoda i usluga, vlasnici preduzeća uvideli su da je oglašavanje u u njima pametna investicija.Potom je usledila svetska internet mreža i novi poremećaj komercijalnog statusa kuo: digitalna transformacija. Kako je sve više potrošača shvatalo da mogu brže i efikasnije pronaći ono što im treba na internetu nego u telefonskom imeniku.

Razlog br. 1: 30 procenata potrošača neće razmotriti posao bez web stranice

Vaša web stranica je vaše marketinško sredstvo broj jedan, jer živimo u digitalnom dobu. Srbi u proseku provedu 23,6 sati na internet mreži nedeljno, a na svojim mobilnim uređajima do pet sati dnevno. Do sada, potrošači očekuju da kompanije budu prisutne na mreži (uključujući web stranicu) i smatraće kompaniju koja je nema kao manje profesionalnu.

Razlog br. 2: Ljudi vas traže na mreži

Jedna od prednosti web stranice za mala preduzeća je biti tamo gde su vaši potrošači. Postoji razlog zašto toliko kompanija investira u web stranicu sa optimizacijom pretraživača (SEO): 97 procenata ljudi ide putem interneta kako bi pronašli lokalno preduzeće, a 93 procenata internetskih iskustava započinje pretraživačem. Vjerovali ili ne, na Google-u se dnevno pretražuje 3,5 milijardi pretraga, a trenutno u vašem području postoji neko ko je na mreži i traži vašu tačnu uslugu. Pogodi ko se bavi svojim poslom? Ne ti.

Razlog br. 3: Većina potrošača koristi veb stranice kako bi pronašli i sarađivali sa preduzećima

Aha. Prema izveštaju kompanije LSA (Local Search Association) iz aprila 2017. godine, „Digitalna studija potrošača“, 63 odsto potrošača prvenstveno koristi web lokaciju kompanije kako bi pronašlo i sarađivalo sa preduzećima. To je prilično velika gomila potrošača. Kombinujte to s činjenicom da 93 posto internetskih iskustava počinje pretraživačem - pa izračunajte. Još jedan izuzetan razlog da vašem preduzeću treba web stranica? Istraživanje IellovPages-a i LSA otkrilo je da u proseku potrošači koriste otprilike tri izvora pre nego što donesu pojedinačnu odluku o kupovini, a 30 procenata automatski izbace preduzeće iz razmatranja ako nemaju veb lokaciju.

Razlog br. 4: Komercijalne transakcije u svakoj industriji - uključujući Business to business, industriju i proizvodnju - utiču na digitalni sadržaj veb lokacija

Većina kompanija koje nemaju veb lokaciju kažu da je to zato što njihova industrija nije na internet mreži. To uglavnom čujem od vlasnika preduzeća u B2B, industrijskoj i proizvodnoj industriji.

Ako ste to vi, moraću da vas opomenem.

treba vam b2b web stranica za industrijsku i proizvodnu proizvodnju jer B2B kupci koriste digitalni sadržaj

Punih 75 odsto kupaca B2B-a kaže da digitalni sadržaj veb stranica značajno utiče na njihovu odluku o kupovini, a 62 odsto kaže da mogu da dovrše kriterijume za izbor kupovine na osnovu samo digitalnog sadržaja web lokacije.

Razlog br. 5: 75 procenat potrošača priznaje da donosi odluke o verodostojnosti kompanije na osnovu dizajna web stranice kompanije

Ako nemate web stranicu, potrošači će vam manje vjerovati. U stvari, u 2018. godini ljudi priznaju da donose presude o verodostojnosti kompanije na osnovu dizajna web stranica. Ljudi imaju veću verovatnoću da posluju sa kompanijom u koju veruju, a web lokacija je prvo mesto gde mogu da provere poverljivosti, preglede i nagrade.

Pazite, ipak - ako imate loš dizajn veb stranice, uopšte vam neće pomoći. Imate 10 sekundi da ostavite dobar utisak na posetioce web stranice i kažete im šta će izneti na vašu web lokaciju i kompaniju. Nakon tog vremena (i često ranije), oni će otići.

Razlog br. 6: na osnovna pitanja morate brzo da odgovorite

najbolja b2b marketinška strategija uključuje dobar dizajn veb stranica

Ovo se posebno odnosi na B2B kompanije. Ljudi posećuju vašu veb lokaciju kada žele nešto znati ili nešto učiniti. Oni takođe očekuju trenutnu zahvalnost, što znači da bi posetioci trebali da odgovore na tri pitanja u roku od tri sekunde od sletanja na vašu veb lokaciju:

  • Ko ste vi?
  • Šta radite / nudite?
  • Kako da vas kontaktiram?

Živimo u dobu SADA, gde potrošači žele informacije koje traže odmah - što znači da bi web stranica vaše kompanije trebalo da odgovori na svako od gore navedenih pitanja, a da korisnik uopšte ne mora da se pomera po stranici.

Razlog br. 7: Pomoći će vam da pobedite Golijate u svojoj industriji

Da li ste znali da vam web stranica može pomoći da pobedite Golijate u svojoj industriji? Može ako je optimizovana za pretragu. Uzmiite naprimer malo predizeće Villa Lagoon Tile. Konkurentno se snalaze sa velikim prodavaonicama pločica, ali nemaju problema zadržati se zahvaljujući svojoj web lokaciji i istaknutoj poziciji na stranici rezultata pretraživanja.

Razlog br. 8: opseg društvenih medija se smanjuje

Dakle, mislite da vam nije potreban web stranica jer ste na Facebooku.

Sjajno, kao i svaki drugi posao u Srbiji. Potrebna vam je web lokacija čak i ako imate Facebook stranicu.

I pogodite šta? Kompanijama je sve teže da se povežu sa korisnicima na platformi. U roku od nedelju dana od poslednjeg ažuriranja Facebook algoritma, organski doseg opao je niže nego što je to bio slučaj već. Još jedno istraživanje? U 2018. godini ljudi su proveli 50 miliona manje sati na platformi nego 2017. godine.

Iako društveni mediji mogu pomoći vašem poslovanju da raste, nemojte ih koristiti kao jedini marketinški kanal, posebno u budućnosti.




Podelite na društvenim mrežama: Podelite na Facebook Podelite na Twitter Podelite na Pinterest