German Web Award Nominee Awwwards Nominees

5 saveta za blog na vašoj internet prodavnici

Autor tekst: ,

Podelite na društvenim mrežama: Podelite na Facebook Podelite na Twitter Podelite na Google Plus Podelite na Pinterest

Na vašem blogu, možete da kažete nešto više o vašem brendu, proizvodu i takođe nešto o sebi. Ovom prilikom ćemo vam dati pet blog saveta za online shop koji će vam pomoći u održavanju bloga kako bi privukao pažnju velikom broju korisnika.

Blog je odličan marketing alat za online shop (internet prodavnicu)

Održavanje bloga će vam omogućiti da se čitatelji bolje upoznaju sa vašim brendom i vašim proizvodima. To je odličan način da informišete vašu publiku o novim idejama i planovima koje imate. Blog može biti sjajan marketinški alat za vaš online shop (interenet prodavnicu). Vi ćete biti u mogućnosti da govorite o svojim proizvodima iz vlastite perspektive.

Održavanje bloga takodje doprinosi i SEO optimizaciji. Svaki put kada napišete novi post, dodajete novi sadržaj, što Google voli. Pored toga, održavanje bloga će vam omogućiti da pišete sadržaj sa ključnim rečima koje želite da se rangiraju

5 blog saveta za online shop (internet prodavnicu)

Održavanje bloga ume da bude naporno. Moraćete konstantno da dolazite do svežih ideja za nove blog postove. Pored toga, želite da sadržaj bude sjajan, kako bi se vaša publika vratila ponovo na vaš online shop (internet prodavnicu).

1. Koristite vaše Klljučne reči za pretraživanje

Možete pisati o bilo čemu na vašem blogu, ali prvo treba da obratite pažnju na ključne reči po kojima će vas pretraživači naći. Zaista bi trebali da znate pod kojim pojmovima će vas naći na pretraživanju, i te reči bi trebale da budu vodeće u temi o kojoj pišete na blogu.

2. Aktuelnosti

Odličan način za pronalaženje novih ideja je praćenje aktuelnih dešavanja. Obratite pažnju na različite portale sa vestima, pa napišite post sa uključenim vašim mišljenjem o novosti. Možete postaviti i upozorenje na odredjenu temu. A ako je vreme praznika, možete da pišete kako vaši proizvodi mogu da budu korisni baš za taj praznik.

3. Interakcija sa publikom

Ako pozovete svoju publiku da ostave komentar na blogu, dobićete povratne informacije i pitanja. Koristite ove komentare za interakciju sa publikom. Ovaj vid interakcije je odličan način da se povežete sa publikom i da budete sigurni da će se vratiti na vaš sajt.

4. Dodaj svoj lični pečat u načinu pisanja

Pisanje blog postova vam omogućava da ostavite svoj lični prepoznatljiv utisak na vašu kompaniju ili brend. Velika kompanja ili brend bi mogli zaista da imaju velike koristi od bloga koji privlači ljude na ličnom nivou. Izvršni direktor kompanije na primer može pisati o njegovom pogledu na tržište ili kako koristi proizvode koje prodaje. To će dati kompaniji brend lice i priču. Pomoglo bi ljudima da se povežu sa brendom ili kompanijom. Moglo bi ih čak i uveriti da se vrate ponovo na vaš online shop (internet prodavnicu).

5. Pišite teme i priče vezane za vaš proizvod

Vaš blog je odlično mesto na kome možete da podelite sa publikom priče vezane za  proizvode. Ako prodajete sredstva za čišćenje, pišite blogove na temu koji proizvodi i na koji način najbolje uklanjaju mrlje a mogu se kod vas kupiti. Ako prodajete dečije svari, pišite kako deca nose odeću koju prodajete. Dodajte što više fotografija. Ispričajte im kako treba koristiti vaše proizvode. Nemojte da vaš blog izgleda površno, pokažite ljudima zašto bi trebali da kupe vaše proizvode.

Možete čak da pitate vašu publiku da podele svoje mišljenje sa vama. Pitajte ih kakva su njihova iskustva i da postave slike. Možete da napišete prelepe blog postove na osnovu ovih korisničkih iskustava. Takodje možete da pitate vaše klijente da pišu korisnički blog.

Zaključak

Blog je odličan marketinški alat za svaki online shop (internet prodavnicu). On će vam omogućiti da privučete publiku i da ostavite svoj lični pečat na brend ili kompaniju za koju radite. Uz pomoć naših saveta imaćete neverovatan blog.




Podelite na društvenim mrežama: Podelite na Facebook Podelite na Twitter Podelite na Google Plus Podelite na Pinterest